2010. február 28., vasárnap

Első díj


Szóval díjat kaptam Schnappy-tól. Köszi szépen. :o)
Szabályok:
- kiteszem a logót a blogomba
- belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
- írok magamról 7 dolgot
- megnevezek 5 blogot
- belinkelem a blogokat
- üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek.
Választottjaim:
-Ági mama (messze földről híres kedvességéért, és segítőkészségéért és mert nagyon szépen dolgozik)
-Edit (nagyon szép, igényesek a munkái [tapasztaltam] :P )
-KisJuci (ugyan még nem ismerjük egymást, de remélem ez változik, szinte mindig benézek a meska boltjába és csodálom az ékszereit)
-Fákó Orsi (itt járt szentesen de sajnos nem találkoztunk , de itt hagyta a nagy bogyó mintát Köszi.:)
-Pankacs (tudom van már ilyened, de muszáj volt téged is iderakni.. köszönök mindent )
Rólam:
-Nagyon szeretem az állatokat, van két nyuszkóm és egy kutyám.
- Twilight fan vagyok :o)
- Imádom a hétvégéket.
- Szeretek utazgatni, habár erre nincs sok lehetőségem.
- Külkereskedelmet tanulok.
- Van segédmotorra jogosítványom. :P
- Kedvenc évszakom a tavasz.

3 megjegyzés:

  1. Drága Odi, köszi. Belinkellek ahhoz a bejegyzéshez téged is.
    Pussz!
    Na hadd lám láncon azt a bogyót!

    VálaszTörlés
  2. Nincs láncom. Várni kell. :(

    VálaszTörlés
  3. Hello! Nagyon szívesen! Örülök, hogy ennyi kreatív emberke van kis országunkban! :)

    VálaszTörlés